ELEZIONI COMUNE DI SANREMO
 / Attualità

Attualità | 05 settembre 2011, 19:21

Imperia: 14° Raduno del 1° Raggruppamento Alpini, una lettera in dialetto agli 'Amiji' della sezione imperiese

Imperia: 14° Raduno del 1° Raggruppamento Alpini, una lettera in dialetto agli 'Amiji' della sezione imperiese

"Amiji d' Imperia, 

duvei esse urgugliosi e fieri, de sta manifestasiun in te l' avegni diffisilmente capiterà in autra uccajun. Za che sti ommi cun a ciumma in sciu capellu i sun in via d' estinsiun, urmai nu ghè ciu prova d' appellu. 


Certu, tanti cusci i purteran ina gran cunfujun ma vierei che a fin da giurnà a sarà per tutti ina sudisfasiun. I arriveran cu trenu, cun e macchine e tanti in turpedun offuleran e vie, e ciasse, i porti e due stasiun. 


Poi, candu in ta sfilata i passeran davanti a vostra ca: batteighe e man e faighe in surisu a sta bella brigà, u sarà stu chi u modu pe dimustra a sti 'zeunotti' che ghe vurei ben, sia a 'bogia' che ai ciu vejotti. A nu l' è curpa noscia se, sutta stu capellu sempre de ciu u sciorte cavei cume a lana d' agnellu.


A verità a l' è che derè a sti passi incerti e lenti, a leva a nu ghe ciu e caserme il' an serau i battenti. Ina scelta fa dai nostri guvernanti tempu fa, forse a rajun a l' è: risparmia a decade e u mangia!


Chissà se in pocu de bonsensu o magari de giudisiu. Curese e cose chi nu andava; per fa de stu servisiu in veru agiutu a sta nasiun che a s' acorse in ta calamità de quandu u ghera sti zeunotti in divisa, chi vegniva a giutà. Urmai u l' è tardi pei ripensamenti, s' è ruttu u curdun matern tiremu avanti nui finchè ghe semu, e poi ghe penserà u Padre Ternu! 

Cari amiji iperiesi, armaive de pasiensa, nu andai via riveghe in' autra vota tanti alpini, in testa ciitee: un' UTOPIA!".

Redazione

TI RICORDI COSA È SUCCESSO L’ANNO SCORSO A MAGGIO?
Ascolta il podcast con le notizie da non dimenticare

Ascolta "Un anno di notizie da non dimenticare" su Spreaker.

Google News Ricevi le nostre ultime notizie da Google News SEGUICI

Ti potrebbero interessare anche:

Prima Pagina|Archivio|Redazione|Invia un Comunicato Stampa|Pubblicità|Scrivi al Direttore|Premium